Met de start van het nieuwe jaar in zicht lanceert thrillerauteur Linda van Rijn een campagne die lezen een impuls moet geven. Speciaal hiervoor is haar nieuwste minithriller Schermtijd gratis af te halen in de Bruna- en Readshopwinkels.
Meer lezen is een van de meest genoemde goede voornemens, maar net zo vaak sneuvelt dit voornemen weer in dagelijkse drukte en vele afleidingen. Doelloos scrollen, eindeloze spelletjes op de telefoon, talloze series en altijd maar online en bereikbaar zijn: schermverslaving is een van die afleidingen, waardoor het niet altijd lukt om lezen prioriteit te maken.
Linda van Rijn, bekend van haar spannende en meeslepende vakantiethrillers, wil mensen aanmoedigen om vaker een boek te pakken. ‘Ik merk zelf ook dat ik na een dag werken en voor de kinderen zorgen niet altijd een boek pak, maar heel makkelijk naar mijn telefoon grijp of de tv aanzet. Terwijl lezen veel meer rust en voldoening geeft. Om mezelf én mijn lezers uit te dagen en te inspireren, ben ik deze campagne begonnen’
Linda’s meer-lezen campagne biedt praktische tips, leeslijsten en persoonlijke inzichten van Linda van Rijn zelf, die ook haar eigen worstelingen en successen deelt bij het vinden van de balans tussen scherm- en leestijd. Naast veel content op haar eigen socialmediakanalen, besteden ook de Bruna- en Readshopwinkels aandacht aan de campagne. Met als klap op de vuurpijl de gratis af te halen minithriller Schermtijd.
Om mensen te belonen omdat ze meer zijn gaan lezen, of aan te sporen meer te lezen, schreef Linda van Rijn Schermtijd speciaal voor deze campagne. Hierin doet Susanne tijdens een liefdesweekend in Parijs een ontdekking op de telefoon van haar vriend. Ze kan niet vermoeden welke fatale gevolgen die ontdekking heeft… Het gratis boekje ligt vanaf 5 februari in alle winkels van Bruna en The Read Shop.
Voor meer informatie over de campagne en hoe deel te nemen, volg Linda van Rijn op
socialmediaplatforms voor updates en tips.